Az e-kereskedelmi expo-n minden kiderül
A kereskedelem egy rendkívül összetett folyamat. Manapság már sok formája létezik, amelyek közül talán az elektronikus kereskedelem a legjelentősebb. Az e-kereskedelmi expo Budapesten kerül megrendezésre ebben az évben, ami azt jelenti, hogy a fővárosban lakó vállalkozók komoly lehetőség előtt állnak.
Az expo alkalmával olyan számszerű adatok derülnek ki, amelyeket eddig kevesen tudtak. Mivel világszerte egyre több fogyasztó vásárol az interneten, ezért érdemes tisztában lenni azzal, hogy mely árucikkeket milyen arányban vásárolnak online, valamint azzal, hogy milyen árakon lehet ezeket beszerezni az e-kereskedelem segítségével. A fogyasztási cikkeket és szórakoztatással kapcsolatos termékeket online beszerzők aránya több mint a duplájára emelkedett 2011 óta, ami egészen elképesztő. Az internet folyamatos elterjedése azt jelentette, hogy az elektronikus kereskedelem mindenki számára elérhetővé vált. Az e-commerce expo alkalmával ez a téma részletesen lesz tárgyalva. A végzett kutatás érdekes eredményekkel zárult. A válaszadók közel fele, vagyis majdnem 48 százaléka venne repülőjegyet, 46 százaléka ruházati cikket és 44 százaléka foglalna szállodai szobát az e-kereskedelem segítségével az interneten keresztül. Az e-commerce expo feltárja a vállalkozók számára, hogy milyen stratégiákat alkalmazzanak annak érdekében, hogy sikeresebbek legyenek. Számos egyéb termék is benne volt a tanulmányban. A fogyasztási cikkek közül a babaápolást és az étkezést szolgáló termékeket minden évben egyre többen vásárolják meg az interneten. Igazából érthető ez a tendencia, mivel sokkal praktikusabb az e-kereskedelem ezen részét online végezni. A kozmetikumokat ennél is többen, a megkérdezettek 31 százaléka veszi a különböző webáruházakban. Az érdekesség, hogy a csak online vásárlók és a sima vásárlók között is egyre inkább csökken a különbség, tehát egyre többet találják meg az e-kereskedelem előnyeit a ruházati cikk, belépőjegy, könyv, játék, valamint egyéb termékek esetében. Az e-commerce expo alkalmával rendkívül részletesen lesznek tárgyalva az egyes kategóriák, amelyeket Ön is elemezhet. Ami még érdekes, az élelmiszerek aránya. Az élelmiszerek esetében egyedi módon, a válaszadók 30 százaléka az interneten tájékozódik, míg 27 százalékuk meg is veszi azt. Ez azt jelenti, hogy a lakosság több mint negyede már online vásárol élelmiszereket, ami igen érdekes. A nagyobb kockázattal járó árucikkek arányairól az expo alkalmával lehetősége van tájékozódni. Látogasson el weboldalunkra és jelentkezzen!